Tuesday, April 14, 2009

bencik akuh...

smlm hr y plg akuh ase cm celake deh...nk thu sal per??dahla gastrik akuh neh cam babi skit gler2,smpai nk bgn pon akuh ase nk pitam,,,ditmbh g dngn mslh pompuan neh....uhhh.....mulut msia cam cibai je...xthu nk ckp pe....muke nmpk baek gler2...tp hti....masyaALLAH...tuhan ye yang thu.....teruk gler ek prgai...dsbbkn mulut die....bdk2 gado...xthu nk ckp pe...kaki hasut...ntahla wei...aku pon xthu ape mslah ngan bdak tuh,,,ape laa yang die xpuas ht erkkk....sengal tol laaaa...die ingt pas wat cm2...org akn suke kt die...eee tlglaaa...mkn dbnci lg arh ade...klo die wat kt akuh,,,aku no komen..xde hal...aku diamkn je...xkn wap pe2...bg akuh...bsbr slgi bole bsbar...klo da xbole bsbar..mknla pnmpar....aiyokkk...aku neh jns msia y sengal2...org ckp pe pon aku gelak je...xde pon nk mrh2...blm thu lg org cm akuh neh mrh cmne....xpnh g mrh org....eee xleh bygkn laaa cmne aku mrh....mls akuh nk pk sal tuh..bia kn je...tp 6t suatu hari, prgai setan die tuh akn tbongkar jgk...dsbbkn die la kuh neh gado ngan mmber baik aku...dsbbkn die jgk akuh neh ttbe je bnci kt lec aku...aduhlaaa bodohnye akuh neh...madam...sori....

No comments:

Post a Comment